Kiderítettük, tényleg bárkiből lehet-e ALDI-s!

Az ALDI Magyarország HR-osztályának toborzásért felelős csapata 2019-ben izgalmas kihívás elé állított minket: a közösségi média oldalaikra egy influencer videósorozatot szerettek volna létrehozni, amivel úgy tudják népszerűsíteni az értékesítési és logisztikai pozícióikat az álláskeresők körében, hogy mindeközben az ALDI Magyarország is egy korrekt és szerethető munkáltatóként jelenik meg a legnépszerűbb közösségi platformokon. Azaz egyszerre kellett a munkáltatói márkát építeni, a közönséget edukálni és kiszolgálni a toborzási célokat. Ráadásul mindezt úgy, hogy a videók a potenciális célcsoportunk számára szórakoztatóak, mégis informatívak legyenek. Az ALDI Magyarország a kampány során teljeskörű szolgáltatást várt tőlünk, így a kreatív koncepció fejlesztésétől a produkciós feladatokon át a social media támogatásig minden feladatot a Forward Digital, valamint alvállalkozó partnere, az EDS Kft. látott el.

A közös munka teljes sikerrel zárult. Mind a forgatás, mind az elkészült produktumok jól sikerültek, emellett a célközönség körében is pozitív fogadtatásra találtak a videók: a sorozat hat része több mint 1 millió megjelenést és 150 ezres nézettséget produkált YouTube-on, emellett az első rész még a hazai YouTube felkapott listára is felkerült!

Ha kíváncsi vagy a Szomszédnéni Produkciós Iroda közreműködésével készült, „Az áru útja” névre keresztelt videósorozatra, akkor látogass el az ALDI Magyarország YouTube-csatornájára! http://bit.ly/aldi-youtube-karrier