Év végi kampányok
A legrégebbi hazai könyvkiadó, a Magyar Tudományos Akadémia által 1828-ban alapított Akadémiai Kiadó az újmédiában is aktív: év végi kedvezményeit és szótárait internetes kampányokkal népszerűsíti. A novemberi online megjelenésen felkérés alapján a Forward Digital dolgozott, mely kampányt – az eredményezett bevételnövekedésnek köszönhetően – a kiadó karácsonyig meghosszabbított. A hirdetések display felületeken, illetve szöveges link formában jelentek meg, valamint keresőmarketinget is folytatott az ügynökség. Szintén a tudáspiac szereplője a gyöngyösi Károly Róbert Főiskola, aki tenderen választotta ki a Forwardot a felsőoktatási intézmény decemberi és januári kampányaira, melyek folyamán e-mail marketing, keresőmarketing és display típusú megjelenésekre kerül sor. Az ügynökséget mindkét megbízó a referenciái és hatékony kampányai alapján kereste fel, mely utóbbit az idén második alkalommal elnyert ezüst EFFIE-díj is igazolja.