A tudatos márkaépítésért díjazták az Actimelt

Az Actimel digitális lead ügynökségeként különösen büszkén jelentjük, hogy ügyfelünk Brand Excellence díjat kapott az idei BrandFestival konferencián. A szakmai zsűri a tudatos márkaépítést díjazta, idén első alkalommal. Objektív mérőszámok alapján vizsgálták, hogy az egyes márkák esetében a marketing milyen hozzáadott értékkel bír, és hogyan járul hozzá a piaci növekedéshez.

Idén az FMCG cégek közül választottak győzteseket. Az Actimel a 360° Brand Excellence díjat kapta, míg a Tchibo az Online Excellence elismerést vihette haza.

És akkor álljunk meg a 360 fokos díjnál!:) Mindez kifejezi, hogy nap mint nap mennyit tanulunk közösen az Actimellel, és próbálunk ki olyan új és izgalmas koncepciókat, mint a moment marketing. Köszönjük, hogy részt vehetünk ebben az izgalmas márkaépítő feladatban, és gratulálunk mindenkinek, akinek része van ebben a díjban!

(A kép forrása: Kreatív)